czwartek, 9 maja 2013

Muzyczna kartka urodzinowa

Kartka powstała, ponieważ chciałam wykorzystać stempel, którego posiadaczem stałam się jakiś czas temu, czyli pięciolinię - widać go na krawędziach. 
Do tego papier z nutami, perełki w płynie, dziurkacz ozdobny i gotowe! Trochę przesadziłam ze srebrnym tuszem, którym przeciągnęłam życzenia na kartce, ale efekt końcowy i tak mi się podoba.

Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!


Użyte materiały:
- blok techniczny,
- papier z nutami,
- kartka z wydrukowanymi życzeniami,
- stempel pięciolinia,
- tusze czarny i srebrny,
- perełki w płynie,
- dziurkacz brzegowy,
- klej, nożyczki, taśma dwustronna.


2 komentarze:

  1. świetna, przypomina mi taką którą dostałam na urodziny 100 lat temu :) były nutki i skrzypce, do dziś o niej pamiętam, ta też nie da o sobie szybko zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka! Szczególnie dla fanów muzyki, a ja jestem fanem nutek :)

    OdpowiedzUsuń