piątek, 17 maja 2013

Zielona z motylem i kwiatkami

Dzisiaj pierwszy raz zrobiłam kartkę opierając się na mapce. I powiem, że jestem całkiem z pracy zadowolona - zrobienie jej pochłonęło masę czasu, ale też się tego i owego nauczyłam. 

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu bloga Diabelski Młyn, więc opierałam się na wytycznych tego zadania tworząc kartkę.
(A że kartka jest w zielonej kolorystyce - zgłaszam ją również do wyzwania Silesian Craft)

I jeszcze uzasadnienie wyboru papierów: miały być papiery ulubione - ja takich jeszcze nie mam. Ale wybrałam głównie zielone, bo oprócz tego, że ostatnio strasznie mi się podobają, to jak wiadomo - zielony to kolor nadziei. A ja w końcu mam nadzieję, że będzie dobrze i chociaż część rzeczy zacznie mi się układać tak, jakbym chciała.

Przyszła dzisiaj paczka z kilkoma stempelkami - jeden z nich koniecznie oczywiście musiałam wykorzystać, więc napis jest zrobiony stemplem :]

Postrzępione i wytarte boki zrobiłam w prosty sposób (pewnie każdemu znany) - pocierałam dosyć intensywnie wilgotnym pumeksem, następnie krawędzie (zanim wyschły) palcami zrolowałam do góry. Nie wiem, czy na zdjęciach to widać, ale dało to całkiem fajny efekt postarzałej i postrzępionej kartki.

A użyte kwiatki to bonusy, które dostałam od Magicznej Kartki przy ostatnim zamówieniu - dziękuję za nie! Wycięłam je i powyginałam, by zrobiły się trochę bardziej przestrzenne.

Oprócz tego - często i gęsto użyłam piankową taśmę klejącą, dzięki temu całość stała się bardziej przestrzenna, co mi się nawet bardzo spodobało.

A zielony papier, który jest z przodu - miał być kremowy, ale trochę mi się przybrudził dzielonym tuszem, więc... cały ostemplowałam utuszowanymi palcami. Efekt bardzo mi się podoba!

Całość prezentuje się tak (znowu blogger nie chce zdjęć wczytywać, więc jeśli jutro mi się uda - dodam jeszcze kilka):





Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!

Użyte materiały:
- zielone papiery od Magicznej Kartki,
- kwiatki-gratisy od Magicznej Kartki,
- beżowy papier z zawijasami i zielony z drobnymi kwiatkami z kolekcji Marianne Design A5 Dark Vintage,
- perełki w płynie,
- wydrukowany motyl,
- zielone i czarny tusze,
- beżowa wstążka satynowa,
- stempel gumowy z napisem,
- zielony cienkopis,
- klej, nożyczki, dwustronna taśma piankowa, taśma dwustronna, trymer do papieru 


7 komentarzy:

  1. no powiem że fajna ta kartka taka inna a tam wogóle ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) i na dodatek zielona :) lubię to co zielone :) widać, ze bardzo pracochłonna :) ale wiesz co? - warto było, bo efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te paluchy odciśnięte bardzo fajnie się prezentują :)
    Dziekujemy za udział w wyzwaniu!
    DM

    OdpowiedzUsuń
  4. jest czadowa! ile warstw! super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kompozycja i kolory bardzo ładnie dopasowane. Życzę powodzenia w wyzwaniach i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka. Dziękujemy za udział w zabawie Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń