czwartek, 16 maja 2013

Beżowa z kwiatkiem

Nie udało mi się wczoraj dodać tego posta, sił chyba zabrakło, dodaję więc teraz :] Powoli kończą mi się gotowce, a czasu na przygotowanie nowych rzeczy i potraw, zrobienie i przygotowanie zdjęć, napisanie nowego posta - coraz mniej. Nic to, nie narzekam, bo to dobrze!

Kartka z kwiatkiem, w odcieniach beżu i brązu. Mi się podoba (chociaż narożników mogłam już nie robić).

Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!


Użyte materiały:
- papiery ozdobne,
- papier z motywem kwiatowym,
- półperełki,
- dziurkacz brzegowy,
- złote literki,
- dziurkacz narożnikowy
- wstążka satynowa.

3 komentarze:

  1. Śliczne...zawsze podziwiam ludzi zdolnych manualnie. Mój talent ogranicza się do wbijania gwoździ...hehe
    ŚLiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę na tę piękną kartkę i popijam mrożoną kawę :) są w tych samych kolorach, jakoś kawa zaczęła mi lepiej smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, ciepłe kolory i ciekawa kompozycja. Jest śliczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń