środa, 22 maja 2013

Kartka

Ostatnie dni u mnie były trochę intensywne i niestety nie miałam czasu na żadne zabawy z papierem. Na szczęście dzisiaj żadnej wycieczki nie mam, następna dopiero pojutrze, więc wczoraj wieczorem mogłam trochę posiedzieć i pobawić się papierem.

W oczy rzuciło mi się Wyzwanie - Paleta Kolorystyczna Craftowego Ogródka,

więc zrobiłam kartkę z myślą o nim. Powstało to, co widać na zdjęciach poniżej:




Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!

Nie wiem, jak to jest, ale wstępnie pomysł na nią miałam zupełnie inny, ale jak to zwykle u mnie bywa - podczas robienia pomysł trochę się zmienił i powstało coś zupełnie innego.

Tak jak przy poprzedniej pracy - do poszarpania brzegów użyłam pumeksa, do tego różne papiery, wstążki, półperełki, papierowa siateczka, papierowa serwetka, którą potraktowałam czarnym tuszem, dziurkacz narożnikowy, kolorowe tusze i to chyba by było na tyle.

Wstałam dzisiaj wyjątkowo wcześnie, więc kiedy piszę ten post uznać można, że jest jeszcze rano - miłego poranka i dnia więc życzę!

4 komentarze:

  1. Świetna kartka;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, a tekst na niej bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pozytywne emocje płyną z Twojej kartki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i pomysłowa...
    A ja też często mam tak, że inną kartkę zaczynam robić a inna wychodzi w efekcie końcowym ;-)))

    OdpowiedzUsuń