sobota, 11 maja 2013

Z kwiatkiem

Uff, cały dzień zabaw z dzieciakami za mną - nie bardzo mam czas na przygotowanie nowego posta (a chcę póki co dodawać coś codziennie), więc skorzystam z gotowca, czyli wpisu przygotowanego "na zaś" - dzisiaj kartka z kwiatkiem!

Kartka z życzeniami z kwiatkiem - jak zwykle koncepcję miałam inną i zmieniła się w trakcie realizacji. Ale powiem, że całkiem mi się podoba - pierwszy raz takiego kwiatka robiłam i całkiem mi się podoba!

Przepis na kwiatka nie jest skomplikowany - na bloku technicznym narysowałam łezkę, która posłużyła za szablon płatka kwiatka. Wycięłam ją i odrysowałam dziesięć razy na kolorowym, sztywnym kartonie - była to resztka jakiejś starej pocztówki, którą zachowałam na przyszłość z myślą, że się przyda. I się przydała!

Płatki lekko pozaginałam na całej długości do góry. Poprzyklejałam je na małe tekturowe kółeczko, na środku przykleiłam półperełkę i kwiatek gotowy!

Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!


Materiały, których użyłam:
- baza do kartek,
- ścinki papierów,
- dziurkacz zaokrąglający rogi,
- purpurowe półperełki,
- kolorowy tusz,
- wstążka,
- srebrne naklejki z napisami,
- klej, nożyczki, trymer do papieru.

2 komentarze: