poniedziałek, 13 maja 2013

Coś z niczego: stempel-kwiatek z silikonowej foremki do muffinów

Dzisiaj kolejny pomysł na wykorzystanie czegoś przeznaczonego do innych celów w scrapbookingu, czyli silikonowych foremek do muffinów.

Foremki jakiś czas temu kupiłam w Ikei - 1 zestaw to 6 foremek, po dwie w każdym kolorze. Kosztowały ok. 7-8 zł, kupiłam dwa zestawy. Do wszelkich babeczek sprawdzają się fantastycznie!
I tak, sprzątając po ostatnich wypiekach, rzuciło mi się w oczy, że ich spód ma dosyć ciekawy kształt, który można wykorzystać. Ale po kolei!

Użyte rzeczy: trzy foremki do muffinów, kolorowe tusze, blok techniczny.

Tutaj widać mniej więcej spód foremek - czyli całkiem ładne kwiatki!

Nakładam na nie dokładnie tusz...

... odciskam na kartce...

... i wzór wychodzi właśnie taki!

Czynność kilkakrotnie powtarzam, zostawiam do wyschnięcia...

... i powstały papier wykorzystuję do zrobienia takiej właśnie kartki.

Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!

Gotowe! Proste i (przynajmniej tak mi się wydaje) efektowne!
Teraz cały czas rozglądam się po innych przedmiotach, które mogę w podobny sposób wykorzystać!

Użyte materiały:
- zielony blok techniczny,
- papier w kwiatki,
- dziurkacz brzegowy,
- dziurkacz narożny,
- kolorowa taśma klejąca, 
- papierowa taśma w kratkę,
- naklejki-literki,
- materiałowa kokardka.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać - BARDZO POMYSŁOWE!
      ale z wrażenia zgubiłam literki ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. no widzę, że kolejny świetny pomysł :) pozdrawiam kreatywna Kobieto :)

    OdpowiedzUsuń